
Še enkrat najlepša hvala.
Moderator: GORO
Če je pameten, je računal vsaj 50EUR, na zalogo. Naslednjič se bo 10 ur (UPS - ni prava beseda)*l za mogoče manj kot 8 EUR.alen napisal/-a:In koliko si lahko računal za 20 minut dela? Več kot 8 EUR?
alen napisal/-a:Si pa dolgo popravljal ta aparat
Kaj je popravilo-zamenjava okvarjenega elementa-ali ugotovitev kateri element je v okvari ?Zamenjava okvarjenega elementa recimo neke diodice,ki se hudičevo nesramno obnaša(njena vrednost pa je samo nekaj centov) trja manj kot 5(pet) minut in potemtakem bi bil račun 5€ prevelik.Toda za ugotovitev, da je prav ta element v okvari, marsikdaj porabimo ure in ure.TOREJ kaj ni iskanje napake tudi delo in če še pomislimo,da je za tako opravilo potrebno marsikdaj uporabljati instrumentarij ki lahko presega ceno tudi več tisoč €,pa odspajkovalne postaje ki tudi segajo v nekaj tisoč €.Torej danes je delo ovrednoteno z določeno ceno po časovni enoti-marsikje pa je opravljena storitev ovrednotena z točkovim sistemom,ki ga uporabljajo prav avtomehaniki,pa seveda tudi jaz osebno in verjamem da še marsikdo med nami.alen napisal/-a:Jaz sicer ne poznam načina kako serviser ovrednoti svoje delo, mislim pa da imate serviserji uradno priznane cenike. Take cenike najdem sicer na vidnih mestih v avtomehaničnih delavnicah in tudi drugje. Logično pa se mi zdi, da stranka plača dejanske stroške in ne tistih, ki nastanejo zaradi zamudnega iskanja neke napake. Če napačno razmišljam me prosim popravite, vendar če sem dal na primer za TV 138 EUR (Matrix), ne morem plačati storitve, ki jo je nekdo opravil v 20 minutah v višini 50 EUR ali lahko? Se vam zdi to korektno do stranke? Ker ste vi strokovnjaki mi boste kot članu foruma verjetno korektno odgovorili, da si bom lahko ustvaril pravo mnenje. Pa brez zamere!